kompleksowa
opieka informatyczna
DLA KLIENTA z branży chemicznej
Success story
KIM JEST NASZ KLIENT?
Dynamicznie rozwijająca się firma z branży chemicznej o międzynarodowym zasięgu. Aktualnie zatrudnia ok. 150 osób. Klient nie wyraził zgody na publikację swoich danych, chce pozostać anonimowy.
jaki miał problem?
jakich rozwiązań szukał?
Klient rozważał dwie koncepcje rozwiązania problemu: zatrudnienie etatowych specjalistów IT lub outsourcing IT, czyli delegowanie części lub wszystkich czynności związanych z IT do firmy zewnętrznej.
Zatrudnienie etatowych pracowników zapewniłoby ich dostępność na wyłączność, potencjalnie niższe koszty i możliwość uzyskania natychmiastowej pomocy. Problematyczny był natomiast brak zastępstwa jednego z pracowników, konieczność inwestowania w rozwój ich umiejętności, brak możliwości zbudowania zespołu IT, który posiadałby wszystkie potrzebne kompetencje w przystępnej cenie, potrzeba zarządzania etatowym zespołem oraz zapewnienia mu zasobów do pracy.
Z kolei w outsourcingu IT klient zauważył szereg korzyści, tj. stała dostępność specjalistów, możliwość korzystania z różnych kompetencji w jednym zespole, oszczędności finansowe na przestrzeni czasu, praca w formie zdalnej (a w razie potrzeby w siedzibie klienta), możliwość skoncentrowania się na swojej głównej działalności, elastyczność w doborze usług w zależności od potrzeb biznesowych, zminimalizowanie ryzyka związanego z cyberatakami, awariami sprzętu czy utratą danych, dostęp do nowych technologii, zwiększenie efektywności i wydajności firmy.
JAK trafił na naszą firmę?
Klient skontaktował się z nami po otrzymaniu rekomendacji od innej firmy.
Dlaczego wybrał naszą ofertę?
Skupiliśmy się na analizie bieżącej sytuacji naszego Klienta. Po dokładnym zrozumieniu jego indywidualnych potrzeb i ustaleniu kluczowych celów biznesowych, tj. utrzymanie płynności działania firmy oraz poprawa satysfakcji pracowników poprzez szybkie rozwiązywanie ich problemów informatycznych, przedstawiliśmy naszą propozycję.
Była ona zbieżna z oczekiwaniami Klienta, w efekcie zdecydowaliśmy się rozpocząć współpracę i przystąpić do wdrażania wybranych usług.
jakie działania podjęliśmy podczas realizacji?
zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa
Nasza praca spowodowała, że firma klienta zyskała wyższy poziom ochrony swoich danych i systemów informatycznych. Jest to ważne, zwłaszcza w dziedzinie chemicznej, gdzie poufność i bezpieczeństwo danych są priorytetem.
znormalizowane i uregulowane zasady dostępu
Przejrzyste i uregulowane zasady dostępu do danych oznaczają większą kontrolę nad informacjami oraz wyższy poziom bezpieczeństwa. Dostęp do danych jest precyzyjnie nadawany, co minimalizuje ryzyko nieuprawnionego korzystania z zasobu.
odporność na awarie
Dzięki skonfigurowanym rozwiązaniom awaryjnym oraz planom zapewnienia ciągłości działania, firma jest odporna na ewentualne awarie.
płynność pracy
Działania, które podjęliśmy, zapewniły płynność pracy firmy, nawet w okresach wzmożonej działalności lub potencjalnych problemów technicznych.