Certyfikat kwalifikowany jest podpisem elektronicznym, który służy do cyfrowego podpisywania dokumentów. Posiada taką samą moc prawną jak tradycyjny podpis odręczny. Dostępny jest w dwóch wariantach: zapisany na karcie umieszczanej w czytniku lub jako rozwiązanie chmurowe.
Podpis elektroniczny zwiększa bezpieczeństwo, jest niemożliwy do podrobienia, a także gwarantuje oszczędność czasu i pieniędzy. To idealne rozwiązanie dla dużych firm korzystających z elektronicznego obiegu dokumentów, jak i dla osób prywatnych, które chcą kontaktować się wygodnie z urzędami i innymi instytucjami.
Podpis elektroniczny jest kompatybilny z systemami oraz aplikacjami takimi jak:
- Program Płatnik
- e-Deklaracje
- ZUS PUE
- JPK
- GIIF
- e-KRS
- OSK
- e-zdrowie
- e-zwolnienia
- PSE
- ePUAP
- JEDZ
- Emp@tia
- Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign
- Wsparcie dla aplikacji opartych o: PKCS#11, CSP/CMG
- Wsparcie dla platformy Adobe Acrobat DC oraz AdobeSign.
Elektroniczny podpis wymaga weryfikacji tożsamości, która odbywa się w siedzibie naszej firmy lub u Klienta.